onsdag 21 april 2010

Kids

Arvid har själv tagit detta foto
Måste vara goda drömmar!

Tre musketörer

Morgontrötta pojkar
Idag var Henning med till dagis och där gjorde den lille mannen succé. Fröknarna och barnen tittade så ögona blödde, skulle man kunna säga. Arvid var en stolt storebror som gärna visade upp lillebruschan... sedan var det dags för mig att shoppa loss på Bimz. Affären skall stänga så de hade utförsäljning idag. Jag har då aldrig sett så möe folk på en så liten yta! När jag fyllde 25+ förra året fick jag ett presentkort av min käre sambo. Eftersom affären bommar igen totalt var det lika bra att dra dit och slåss med alla andra om goa köp till reducerat pris. Jag kom därifrån med en skål, kanna, "balja", halsband och örhängen. Just örhängena för 150 kronor var det bästa köpet då kassörskan aka ägaren helt glömde av att slå in dem...så där gjorde jag ett grymt klipp. ord.pris var tydligen 299:- å hälta på det å glömma att slå in det i kassapparaten...ja då ble dä änna billit! Skönt att komma därifrån med två saker som bara var till mig iaf...sedan man blev mamma så köps det i första hand till kidsen å huset. Men det är klart, jag var j iväg för ett tag sedan å köpte ett par röda finbyxor.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar