lördag 10 april 2010

ett år, 5 veckor

Idag fick jag ett sms på morgonen. det stod "grattis på ettårsdan". det var ulrik som skickade. vaddå, tänkte jag...men insåg genast att det var en fin gratulationshälsning på min och Johans förlovningsdag. Pinsamt får jag nog säga; jag glömde bort det och hade inte en tanke på det idag faktiskt. Men det har inte min fästman heller...:) JAg firade dagen i Skövde med barnen och svärmor. Shoppade mig ett par finfina röda byxor. Me like och grattis på mig själv då kan man ju säga...

5 veckor då? Vaddå då? Idag blev lille Henning 5 veckor gammal. Han var itne så intresserad av shoppingen utan sov sig igenom hela den tillställningen. Han väger numera 3040 gr och börjar bli en bjässe. Nä, det var ju att ta i men det finns synliga tecken på att han ökar i vikt hela tiden...de små fina pluffsiga kinderna.

Nu sover barnen i var sitt rum trötta efter dagens strapatser. ( kan återkomma med dem senare...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar